19 września 2014

PRZYWITANIE.

Moi drodzy Goście, których pragnę serdecznie powitać na moim nowym blogu o tematyce lifestylowej,

Jak widzicie, moja strona podzielona jest na kilka zakładek:
  • Lifestyle
  • Dom & dekoracja wnętrz
  • Moda
  • Uroda
  • Zdrowie
  • Kuchnia
  • Współpraca & kontakt
W tych oto, wyżej wymienionych, zakładkach znajdziecie wpisy, które będą w 100% autentyczne i dopasowane do danej tematyki.

W zakładce "Lifestyle" znajdziecie wpisy, które będą oddawały to, czym żyję, jak żyję, jak spędzam czas, co robię w wolnych chwilach. Tutaj odnajdziecie całą mnie, odkryjecie to, jaka jestem naprawdę, czym się interesuję, co zwróciło moją uwagę, co wywiera na mnie wrażenie, a co już nie.

W zakładce "Dom & dekoracja wnętrz" znajdziecie wpisy, które pokażą Wam, jak bardzo łatwo i za małe pieniądze można odmienić każde wnętrze i każdy zakamarek Naszych domów, mieszkań, czy chociażby ogrodów. Tutaj będę dzieliła się z Wami swoimi inspiracjami, planami i pomysłami na dekorowanie wnętrz.

W zakładce "Moda" znajdziecie wpisy, w których pokażę Wam moje spojrzenie na modę, wiele stylizacji, wiele pomysłów na to, jak czuć się pięknie i w pełni kobieco, jak dobierać dodatki i akcesoria, które zmienią całą Waszą stylizację, jak przerabiać ubrania, żeby odzyskały świeży look i jak można się ubrać nie wydając dużej sumy pieniędzy.


W zakładce "Uroda" znajdziecie wpisy, w których będę pokazywała Wam i szczegółowo opisywała kosmetyki, których warto używać, a z których lepiej zrezygnować, jak i również znajdziecie ich wady i zalety z mojego punktu widzenia. Poznacie również moje sposoby i triki urodowe, które sprawią, że Wasze ciało, skóra, włosy, jak i cera poczuje się i będzie wyglądać zdrowo, pięknie, promiennie i świeżo.

W zakładce "Zdrowie" znajdziecie wpisy, w których będę pisała na temat zdrowia, zdrowego odżywiania, diet, kosmetyków, ekologii, jak zapobiegać wszelkim chorobom i co robić, gdy złapie Nas przeziębienie wprost z domowych i sprawdzonych sposobów i apteczki.

W zakładce "Kuchnia" znajdziecie wiele przepisów na sprawdzone, proste w wykonaniu i przepyszne dania, posiłki, desery, czy drinki, którymi spokojnie będziecie mogli uraczyć swoje pociechy, swoich bliskich, gości, przyjaciół i członków rodziny.

Poprzez zakładkę "Współpraca & Kontakt", Wy, czytelnicy mojego bloga, będziecie mieli możliwość skontaktowania się ze mną.
Z niecierpliwością czekam na Wasze wiadomości, mail'e, zapytania, Wasze indywidualne pomysły na artykuły (o czym chcielibyście się dowiedzieć i co w danym momencie przeczytać), czy chociażby uwagi odnośnie mojej strony.
Obiecuję, że postaram się przeczytać i odpowiedzieć wyczerpująco i rzetelnie na wszystkie Wasze wiadomości.


Ten blog jest spełnieniem moich marzeń, gdyż od dawna marzyłam o założeniu własnej strony.
Prawdę powiedziawszy, nie zależy mi na wysokich statystykach, czy na ogromnej liczbie wejść, bo tak naprawdę najbardziej zależy mi na stałych i wiernych czytelnikach, którzy docenią moją pracę i trud włożony w prowadzenie tego bloga, i że z chęcią będą wchodzili na moją stronę, która będzie sprawiała im frajdę, niezłą zabawę i da multum inspiracji.


Pozdrawiam Was i życzę miłego czytania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz